DynApps

Automatisering van het ganse logistieke proces.

Als distributiebedrijf is je voornaamste bekommernis de goederen tijdig en snel binnen en buiten krijgen, met de juiste parameters en een absolute minimumtolerantie voor fouten. Een synchronisatie tussen inkoop, verkoop en voorraad zorgt voor een geoptimaliseerde distributieketen.
Onze “Odoo Distributie Oplossing” zorgt voor een realtime search in de stock en plaatst automatisch bestellingen bij jouw leveranciers. Daarnaast scant het systeem en print het automatisch ticketten en facturen. Dankzij het open source karakter van Odoo communiceert het systeem moeiteloos jouw logistieke dienstverleners. Odoo ontvangt EDI-berichten van bedrijven zoals DPD, GLS, PostNL, bpost, Fedex, Kiala, DHL etc...

Door de modulaire opbouw kan je aankoop, verkoop en magazijnbeheer aan elkaar koppelen en zo het ganse logistieke proces van inkoop tot levering realiseren. Onze logistieke experts denken met je mee en vertalen je inwendige proces naar de juiste oplossing.
Je kan zelfs meerdere magazijnen beheren en de diverse voorraadniveau’s managen.

Onze tevreden klanten uit diverse distributiesectoren vertellen je met plezier over hun ervaringen. Zij verwelkomen je graag voor een referentiebezoek.

Neem contact op.


Lees cookie info Meer informatie